About Me

My photo
Full-time English Lecturer, Part-time novelist and freelancing editor

Love Them!

Terbaru PBAKL 2017

Terbaru PBAKL 2017

Jenguk2 sini...

NOVEL DI PASARAN

NOVEL DI PASARAN

Tuesday, April 23, 2013

INI BUBUR CINTA (IBC) TEASERS



Assalamualaikum wrt wbt.

Ini bukan post teaser IBC lagi, tapi untuk makluman kalian, teaser akan diberi dari masa ke semasa, berdasarkan bab-bab yang telah dipos di private blogs IBC selama ini.

Kamu-kamu yang tak dapat masuk blog tu sekarang, jangan risau sebab saya takkan habiskan publish di situ. Saya dah pos entry bab 66 semalam, dan itu bab terakhir di blog private.

Saya akan simpan bab-bab seterusnya hingga yang terakhir untuk versi cetak nanti, insyaAllah.

Untuk teaser IBC pulak, saya akan update di page saya, Anarif dari masa ke semasa. Jadi kamu-kamu yang kecewa meroyan gigit-gigit bantal sebab tak dapat baca IBC bersama dengan pembaca yang cepat dan bertuah itu, silalah bergembira sebab korang pun akan disajikan dengan teaser bab2 tersebut. Cuma sy belum menentukan aturannya lagi.

So, untuk memastikan korang tak terlepas teaser tu dan jugak berita-berita terbaru mengenai IBC dan jugak novel lain, sila la ke FB dan like page saya. Lagipun, di blog ni makin lambat sy nk update, dan possibility of reaching audience juga sudah semakin slow dan kurang. Dan saya rasa lebih ramai yang suka FB dan ada FB kan? Semuanya lebih mudah di FB. Maka, silalah like page saya supaya korang takkan ketinggalan nanti.

Berita2 penting masih akan di update di sini, tp utk berita segera dan pantas, faham-faham je la ya.

Entry masih akan diupdate, terutamanya untuk novel baru, insyaAllah.

Terima kasih atas sokong kalian. Maaf jugak kerana dah bertahun menunggu. Saya pun amat berharap penantian ini akan berakhir. So lets just hope for the best, insyaAllah.

Selamat bertemu lagi di page, and Allah bless.

love,

anarif




PLEASE TAKE OUT WITH PERMISSION AND PROPER CREDITS TO BLOG AND AUTHOR. ALL RIGHTS RESERVED.

No comments:

Post a Comment