About Me

My photo
Full-time English Lecturer, Part-time novelist and freelancing editor

Love Them!

Terbaru November 2016!

Terbaru November 2016!

Jenguk2 sini...

NOVEL DI PASARAN

NOVEL DI PASARAN

Tuesday, February 22, 2011

AAJ akan diterbitkan!!


Assalamualaikum wrt.

Salam sejahtera kepada semua peminat, pembaca dan penunggu setia AAJ. hehehehe....

Akhirnya, saya ada berita gumbira utk semua. setelah menunggu untuk masa yg agak lama
dan membosankan dan meletihkan, desakan demi desakan telah dibuat oleh saya terhadap encik Muz demi mendapatkan jwpn pasti tentang status AAJ.

tak berapa lama kemudian, sy dpt berita gumbira. anak sulung sy akan dilahirkan! yeah! (alhamdulillah!)

setelah 5 bulan dalam perapan, ia akhirnya akan dilahirkan dlm versi cetak. dan sy baru saja terima surat setuju terbit dari Kaki Novel tengahari tadi. (memang rasa mcm nak peluk2 je pembantu rumah bila dia ckp ada surat)

buktinya? ni dia.



maka dengan ini berbahagialah kalian. saya kena reply dulu surat ni dan esok sy akan hntr balasan dan persetujuan. and then, any news akan dimaklumkan kemudian.

So, sy hrp penantian ini berbaloi. (well at least for me it is! ;)

Terima kasih krn sudi membaca, mengkritik dan menanti AAJ bersama sy. Muaah! Love you all!


PLEASE TAKE OUT WITH PERMISSION AND PROPER CREDITS TO BLOG AND AUTHOR. ALL RIGHTS RESERVED.

10 comments:

  1. alhamdulillah.....penantianku akan berakhir juga akhirnya..TAHNIAH bt cik penulis

    ReplyDelete
  2. setakat ni, cuma berita ni saja yg sy tau. hahaha. any update akan dimaklumkan kemudian! tHanks 4 the support!

    ReplyDelete
  3. dah lamer sgt tgu novel d terbit kan..x sabar ase nye

    ReplyDelete
  4. Yes!! Yes!! Dah lamer ternanti-nanti novel ni... Tak sabar nak dapatkan... Congrates to Anarif!!!

    ReplyDelete
  5. xsbr tgu versi cetak,,,
    congratz!!

    ReplyDelete
  6. sooo goood...... ini dah berita baik ni.... x sabar nak tunggu.....

    ReplyDelete
  7. Tahniah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    pasti akak beli!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  8. Tahniah anarif...Pasti beli!!! I'm waiting

    ReplyDelete