About Me

My photo
Full-time English Lecturer, Part-time novelist and freelancing editor

Love Them!

Terbaru PBAKL 2017

Terbaru PBAKL 2017

Jenguk2 sini...

NOVEL DI PASARAN

NOVEL DI PASARAN

Monday, May 23, 2011

AAJ THIRD & FINALE CONTEST

NOTA KEPALA: If korang ada FB, sila join di FB. Saya post ke sini jugak untuk kesenangan mereka yg x ada fb saja. ^^


Assalamualaikum WRT.

My Readers, kita bertemu lagi dalam rancangan CONTEST AAJ. hahaha! ok. simple and straightforward.

Hari tu saya dh buat contest teka KETEBALAN MANUSKRIP AAJ, kan? and untuk tu, kita dh ada seorang pemenang bertuah and before that, ada jugak seorang pemenang (secara tak rasminya, hehehe) untuk contest yg mmg saja2 dibuat. Tapi diorang ni akan dapat ONE COPY OF SIGNED AAJ each. Saya jamin. :) (untuk pengetahuan mereka yang tak tahu, contest sebelum ni cuma dibuat di FB. kali ni, saya extend ke blog jugak, in case ada yang tak ada Facebook ^^)

Kenapa korang perlu join? Because saya tak tau bila saya akan buat road tour (or if there's gonna be one) so saya nak memberi peluang ni pada korang dan jugak sebab saya nak merapatkan hubungan penulis-pembaca yang sedia ada. Chewah.

For now, saya rasa saya kena upgrade sikit contest ni sebab soalan kali ni mungkin senang sikit kot untuk diteka. Makanya, ini soalannya, dan syarat2nya.


SOALAN: BERAPA BANYAK BAB AAJ? (kali ni, takkan ada hint, tapi bab di blog tak sama dengan dalam novel, sy terpaksa ubah mengikut kesesuaian muka surat ^^)

Sertakan Slogan: Saya suka baca AAJ kerana..... (suka hati korang nak tulis karangan ke, cerpen ke, novel ke, saya terima berapa banyak pun korang tulis ^^)


(WAJIB BACA SEBAB DITERIMA ATAU TAK JAWAPAN KORANG BERGANTUNG PADA CARA KORANG MENJAWAB NANTI)


SYARAT-SYARAT:


1. Tolong jangan komen di bawah ini SELAIN DARI JAWAPAN kerana ini akan mengelirukan saya (si penilai dan jugak hakim dan jugak penaja). Saya sendiri takkan memberi apa-apa comment dan saya cuma akan menjadi pemerhati sehingga tarikh tutup contest ni nanti.


2. Kenapa ada slogan? Macam saya cakap tadi, soalan tu senang dan kemungkinan untuk ramai orang dapat jawab dengan betul adalah sangat tinggi. Untuk itu, saya nak tengok sejauh mana penghayatan korang dengan AAJ dan saya akan nilai dari situ (So do your best out of the best!).


3. SEKIRANYA, cuma ada satu saja jawapan yang betul, sudah pasti saya akan mengambil jawapan itu TANPA menilai slogannya sebab jawapan tu yang penting. Sekali lagi saya tekankan, kalau tak ada jawapan yang tepat, yang paling hampir yang akan diterima.


4. Kali ini, saya bermurah hati dan saya akan menaja 2 BUAH NOVEL ANAKNYA, ANAKKU JUA BESERTA SIGN kepada DUA PEMENANG BERTUAH.


5. Pemilihan pemenang adalah MUKTAMAD. Sebarang pertanyaan, sila utarakan di CBOX di sebelah kanan atas blog ini. ^^


6. Contest ini akan dibuka selama 3 hari (Ya, memang lama demi memberi peluang kepada mereka2 yg x sempat menjenguk) mulai hari ini 23 MEI 2011 sehingga 26 MEI 2011 jam 3 petang.


7. Please take your time untuk menjawab (sebab tu masanya lama) sebab setiap seorang cuma satu jawapan akan diterima, dan tolong jangan comment banyak kali demi kesenangan saya menilai nanti. Nanti, saya akan 'link'kan page ni di kotak atas post. Bila-bila masa korang nak menjawab boleh klik di situ.


8. Finally, cara menjawab. Tuliskan JAWAPAN ANDA-jarak-SLOGAN-jarak-NAMA ANDA-jarak-NO TELEFON/EMAIL demi memudahkan urusan saya menghubungi pemenang nanti.


9. Last but not least, kepada mereka yang tak nak ambil bahagian, tolong JANGAN comment di sini. Sila berikan pendapat atau pertanyaan atau kritikan di CBOX saya. (Sila rujuk item 5)


10. Sila berikan kerjasama anda dengan mematuhi syarat2 di atas. Saya tak mengharapkan penyertaan beribu2, tapi lebih ramai penyertaan of course saya akan lebih gembira, kan? hehehe...


Untuk itu, Selamat Menjawab dan Memikirkan Slogan!


Love,


anarif



PLEASE TAKE OUT WITH PERMISSION AND PROPER CREDITS TO BLOG AND AUTHOR. ALL RIGHTS RESERVED.

2 comments:

  1. 87 bab.
    SAYA SUKA BACA AAJ SEBAB AAJ MENGANDUNGI BANYAK NILAI DAN MAKSUD TERSIRAT SEPERTI TAK RAMAI YANG AKAN JAGA ANAK EX-BF DAN KERANA ANAK TERSEBUT MEMPUNYAI LATAR BELAKANG YANG TIDAK ELOK.NAMUN NOVEL INI MENGAJAR SAYAAKAN ERTI AMANAH DAN KASIH SAYANG ANTARA SESAMA INSAN...:D
    NAMA:NABILAH BINTI MUSTAFA.
    NO TEL: 014-5067581
    EMAIL: pyincesz_electra@ymail.com / biela_leogurl@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. 83 BAB
    SAYA SUKA BACA AAJ KERANA SAYA SUKA JALAN CERITA NOVEL INI YANG LAIN DARI YANG LAIN... NOVEL YANG MEMBERI MAKNA DAN PENGAJARAN BAGI SESIAPA YANG MEMBACANYA.. AKHIR SEKALI, SAYA DAH LAMA MENUNGGU NOVEL INI DITERBITKAN DAN TAK SABAR UNTUK MEMBACANYA :)

    NAMA : NUR LINA BINTI MOHD YASIN
    NO TEL : 0173491633
    EMAIL : lina.stitch@gmail.com

    ReplyDelete