About Me

My photo
Full-time English Lecturer, Part-time novelist and freelancing editor

Love Them!

Terbaru PBAKL 2017

Terbaru PBAKL 2017

Jenguk2 sini...

NOVEL DI PASARAN

NOVEL DI PASARAN

Thursday, September 9, 2010

Maaf Zahir Batin...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

TO ALL MY READERS

YG SELAMA INI MENYOKONG

SAYA DALAM DUNIA PENULISAN...

Saya menyusun 10 jari seandainya ada tulisan saya yang menyentuh sensitiviti atau tak disukai atau tak digemari
atau tak best, semua itu adalah khilaf saya dan tentunya saya tak mampu memenuhi tuntutan semua pihak. yang penting, saya sentiasa cuba mengetengahkan yang terbaik, dan semoga yang terbaik itu sampai kepada semua. insyaAllah....

Apapun, komen2 korang sentiasa memberi semangat kepada saya
apabila saya rasa saya dah hilang semangat. oleh itu, komen lah banyak2 ya... ;)

kepada pembaca dan tukang komen setia,

misskira, kin2, kak yus, kak ikram, takiya, kesengalan terserlah, adiezx, kak n, may lin, miss lizz, yunix77, pop, aqilah, afaish, anasha, (^_^'), ila arif, fatin husna, yati, wendy, pengunjung sepi, kakyus, kak nik, sakura88, berudu, nfatin, ija, cermin, missnina, ris, anaqia, shahieyza, amili, afi, zulfa, leni, yuz, gugu, ida, bulansiang, cermin, taukenyamok, akak, kasih, sally, cekodok, ida, untukOKU, ayuni, kak long, am, aisyah, nur_bntg, amilia, latT6A, zainudin n mama, GUESTS & ANONYMOUS,

Terima kasih atas sokongan dan penantian anda selama ini. I LOVE U ALL!

dan kepada korang2 yang add sy di facebook, thanks ya... hehehe...

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin!!

p/s: AAJ masih belum dpt berita dr encik muz. takut....!

p/s lagi: SELAMAT HARI RAYA ENCIK MUZ & CREW!

2 comments:

  1. klu ada nama sesapa yg prnh muncul d blog tp x ditulis di atas, maaf ya. x smpt nk korek post lama2.. hehehe... hari raya x bleh marah2... MAAF ZAHIR BATIN! *KES ORG DH MLS NK EDIT POST. ades.

    ReplyDelete
  2. Salam sis.....

    Akk pun nk ucapkan Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir Batin...jemputlah ke rumah.....

    Kak Ikram

    ReplyDelete